A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Горінчівський міжшкільний навчально-виробничий комбінат

ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТАЦІЙНА  РОБОТА

 

Мета профорієнтаційної роботи:

1. Створення умов для формування усвідомленого вибору професії у відповідності зі своїми здібностями, психофізіологічними даними і потребами суспільства.

2. Формування в учнів знань про організацію виробництва, сучасне обладнання, про основні професії, про їх вимоги до особистості, про шляхи професійної підготовки.

3. Розвиток інтересу до отримуваної професії в МНВК, формування в учнів позитивної мотивації до трудової діяльності.

 

п/п

З М І С Т  Р О Б О Т И

Строки виконання

Відповідальний за виконання

Примітка

  1.

 

Організувати роботу приймальної комісії

серпень

директор

 

2.

 

 

Формування груп. організація самоврядування.

вересень

 

методист

вчителі

 

 

 

3.

Бесіди з учнями шкіл:

  • Значення правильного вибору професії для особистості і суспільства;
  • Успішна професія -  як її обирають

протягом року

 

 

 

методист

психолог

 

 

 

 

 

 

 

4.

Розвивати інтерес учнів до трудової діяльності під час роботи на навчально-дослідній ділянці, підприємствах торгівлі і ГХ, в ремонтних майстернях в процесі виробничого навчання.

протягом року

 

 

 

вчителі

заст.директора

з НВР

 

 

 

5.

Пропагувати знання про професії, умови професійної освіти в МНВК під час бесід з учнями 9-их класів у базових школах.

протягом року

 

методист

психолог

 

 

6.

Консультації:

  • «Інтереси, здібності, покликання і вибір професії»;
  • умови прийому в навчальні заклади;

 

жовтень

 

січень

 

вчителі, інструктори

 

7.

Соціологічне опитування:

  • «Чи вибрав ти професію? Яку?»;
  • «Щоб отримати професію,спеціальність, що важливіше: гарні знання чи гарні гроші?»

 

листопад

 

січень

 

вчителі,шкільні психологи  

 

8.

Визначити інтереси, професійні наміри і мотиви вибору професії учнів 9-х класів для попереднього розподілу їх по профілях навчання в МНВК.

протягом року

 

 

методист

 

 

 

 

9.

Дослідження рівня сформованості професійних інтересів учнів 10-х класів за методикою ДДО.

постійно

методист психолог

 

10.

У співпраці з районним центром зайнятості інформувати учнів про можливості трудовлаштування.

 

протягом

року

 

методист

 

  11.

 

 

Залучати кращих учнів до участі в конкурсі професійної майстерності по обраних професіях.

протягом року

 

методист

вчителі

 

 

12.

Проводити дні відкритих дверей для вчителів, батьків, учнів.

протягом року

методист

адміністрація

 

13.

Проводити з учнями профконсультації інформаційно-довідкового типу.

постійно

методист

психолог

 

14.

Обмінюватись досвідом роботи з вчителями базових шкіл щодо форм, методів і засобів профорієнтаційної роботи.

протягом року

методист

 

 

15.

Організовувати заходи щодо попередньої професійної адаптації школярів, залучаючи їх до різних видів суспільно корисної та продуктивної праці.

протягом року

методист

 

 

16.

Підтримання зв’язків з випускниками попередніх років, залучення їх до профорієнтаційної роботи.

протягом року

методист

 

 

17.

Проведення діагностики щодо виявлення інтересів учнів:

  • «Зроби правильний вибір»;
  • «Матриця вибору професії»;
  •  «Професійні нахили учнів».

протягом року

методист

 

18.

Обговорення результатів профорієнтацій-ної роботи за попередній навчальний рік та планування профорієнтаційних заходів на поточний рік.

протягом року

методист

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень